Briefing
ChemCom benaderde mij met de vraag of ik een 50-jarig jubileumlogo wilde maken op basis van hun huidige logo. 

Uitwerking
Na het schetsen kwam ik erachter dat ik veel meer met het logo kon doen dan alleen een jubileumversie creëren. Hierdoor ontstond er een nieuw, modern en futuristisch logo dat beter aansloot bij het concept van moderne chemicaliën die ChemCom produceert.​​​​​​​
Beredenering
Het nieuwe logo weerspiegelt de evolutie en vooruitgang van ChemCom gedurende de afgelopen 50 jaar. Door het logo een modern en futuristisch uiterlijk te geven, wordt de focus gelegd op innovatie en de toekomstgerichte benadering van het bedrijf. De veranderingen in het logo symboliseren de voortdurende groei en aanpassing aan de steeds veranderende markt en technologieën.

Reactie
ChemCom was zeer verrast door het nieuwe logo en is nog steeds bezig met het beslissen of ze verder willen gaan met de vernieuwde versie. Ze erkennen dat het nieuwe ontwerp beter past bij de moderne identiteit van het bedrijf en waarderen de creatieve benadering om het jubileumlogo te overstijgen naar een volledig nieuw concept.
Back to Top